Live Live

Brand in keuken appartement in Spijkenisse

Gepubliceerd: Maandag 10 januari 2022 17:14

Brand in keuken appartement in Spijkenisse

Nadat de brand was gedoofd heeft de brandweer het appartement geventileerd.

Spijkenisse - Maandagmiddag 10 januari tegen 15.00 uur is brand ontstaan in een keuken van een appartement aan de Gorsstraat in Spijkenisse.

De brand ontstond in een appartement op de 4de etage in de keuken. De woning kwam behoorlijk vol met rook te staan. De brandweer heeft een hond uit het appartement moeten halen. Hier voor is een dierenambulance ingeschakeld.

Foto: AS Media

Deel deze pagina: