Spijkenisse – Zaterdagavond heeft op het fietspad langs de Winston Churchilllaan in Spijkenisse een ongeval plaatsgevonden. Daarbij kwamen twee fatbikers met elkaar in botsing.
De betrokkenen moesten worden nagekeken vanwege hun verwondingen. Volgens de 112-correspondent was er ruim veertig minuten na de melding nog geen ambulance ter plaatse gekomen.
Uiteindelijk zijn de slachtoffers in personenauto's naar het ziekenhuis vervoerd. De politie begeleidde het vervoer.
Over de aard en ernst van de verwondingen is niets bekendgemaakt. Hoe de aanrijding heeft kunnen gebeuren, is eveneens nog onduidelijk.
Een woordvoerder van de Veiligheidsregio laat weten op dit moment nog geen inhoudelijke informatie te kunnen inzien of te kunnen duiden waarom er geen ambulance ter plaatse is geweest. Naar verwachting wordt hierover maandag meer duidelijk. LINQ Media zal daar op een later moment verder over berichten.