Spijkenisse - Op woensdag 24 juni wordt er gestaakt in het openbaar vervoer. Daardoor rijden er tussen 04.00 en 08.00 uur geen bussen, trams en metro’s van de RET in en rond de regio Rotterdam. EBS rijdt wel, het is nog niet duidelijk hoe groot de impact gaat zijn.
Reizigers moeten er rekening mee houden dat de dienstregeling ook na 08.00 uur nog verstoord is. De RET verwacht dat de gevolgen van de staking merkbaar blijven tot ongeveer 11.00 uur.
Wie woensdag gebruik wil maken van het openbaar vervoer, doet er verstandig aan vooraf de actuele reisinformatie te controleren en waar mogelijk een alternatief vervoermiddel te regelen.
Meer informatie is te vinden via: ret.nl/staking.